donderdag 17 december 2009

Besparen door op zwarte markt te kopen

Een van de leukste maniere van besparen op bruikbare producten en cadeautjes voor de kerst of verjaardagen is het bezoeken van een zwarte markt.

Althans, dat vind ik. Je bent er eens lekker uit en zonder al teveel kosten te moeten maken kan je rustig langs de verschillende kramen struinen op zoek naar een nieuwe pan, speelgoed voor de kinderen en goede en schone kleding.

Persoonlijk vind ik een zwarte markt beter dan een rommelmarkt, tenminste in de winter. Ten eerste is een zwarte markt negen van de tien keer verwarmd en overdekt en ten tweede zijn de spullen die er aangeboden worden vaak veel schoner en beter dan op een rommelmarkt.

Vooral kleding voor mijzelf haal ik er graag. Ook nieuwe kleding voor de kinderen kan je spotgoedkoop halen op een zwarte markt. Ik probeer altijd een zwarte markt te vinden waar minimaal gratis parkeren geldt en het liefst ook een gratis entree is. Op deze manier kost het me ook niets wanneer ik er niks vind, want dat gebeurd ook wel eens.

Ook cadeautjes voor anderen haal ik graag op een zwarte markt. Omdat er toch veel nieuwe producten te krijgen zijn vind ik vaak voor een prikje een leuk presentje. Zo bouw ik mijn dozen, voor de feestdagen, door het jaar door flink op zonder dat ik al teveel ineens moet uitgeven.

Naja, genoeg reclame gemaakt voor de zwarte markten :)
Een goede is natuurlijk in Tessenderlo, een hele grote met veel muziek en spektakel. Daarnaast vind ik Neerpelt ook wel geschikt maar je merkt dat de prijzen hier toch hoger liggen.
De enige gratis entree zwarte markt die ik tot nu toe heb kunnen vinden en die ook nog eens op zaterdag en zondag open is is toch zwarte markt geleen.

Veel plezier :)

1 opmerking:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!