zaterdag 6 juni 2009

Extra Zakcentje

Extra centje verdienen kan echt!

Allereerst voor de duidelijkheid. Het gaat om een extraatje, niet om stinkend rijk van te worden. Alhoewel er mensen zijn die er lekker aan verdienen, denk ik niet dat het voor de normale gebruiker mogelijk is om te leven van hetgeen ik gevonden heb.

Ja, maar wat is dat dan? Hoor ik je nu al denken.

Nou, ik ben al jaren dol op schrijven en heb dan ook mijn eerste boek in April dit jaar uitgegeven. Voor de belangstellenden... In een Wervelwind voor die tijd had ik al een tijdje een soort van Blog. Maar dit is niet echt een Blog. Het is de bedoeling dat je artikelen schrijft over bepaalde onderwerpen. Hiernaast kan je dan adsense voor inhoud toevoegen en kan je beginnen. Je moet wel al een aantal artikelen op je eigen site hebben staan wil je adsense voor inhoud gaan toevoegen! Dit is wel belangrijk.

Ik heb er toch een aardigheidje mee in de maand en ben er eigenlijk, te weinig, mee bezig om hem verder op te bouwen. Weer voor belangstellenden is dit mijn site... Steffie Infoteur.

Er zijn nog wel meer mogelijkheden om extraatjes te verdienen, dat weet ik zeker. Maar ik wilde toch deze eventjes onder de aandacht brengen omdat er ook veel handige informatie op te vinden is. Ik persoonlijk vind bijna alle mede infoteurs geweldig goed in hun artikelen en ik moet ook zeggen....je merkt dat de meesten het puur voor hun plezier doen. Gewoonweg omdat ze de lezers iets te melden hebben.

Nou, zou zeggen probeer het gewoon eens toch?Betaaldemails.nl

greetz weer

steffie

1 opmerking:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!