vrijdag 25 september 2009

Kosten opschrijven en hiermee besparen.

Nu ga ik het doen. Ik adviseer zoveel mensen om een boekje bij te houden met alle uitgaven maar zelf doe ik het dus niet. Niet dat ik er last van heb, ik ben een geboren boekhoudboekje, ik sla alles op in mijn geheugen en kan, naar verbazing van man en mijn ouders, exact aangeven wanneer en wat eruit is gegaan en aan wat en wie. Training noem ik dat en vele slapeloze nachten wanneer ik er weer eens niet uitkwam.
Nu ik toch lekker negatief ben vandaag wil ik direct even kwijt dat ik het gevoel heb dat ik de enige ben die probeert te besparen. In die zin, ik doe alle lampen achter iedereen uit, rommel ruimen, koffiezetapparaat uitzetten om nog niet te spreken over kwaad worden over mini uitgaven zoals een rolletje snoep bij een tankstation.
Daarbij kan ik er absoluut niet tegen dat kinderen (waar ik het nog van kan hebben) en partner me wel tien keer op een dag wijzen op artikelen die leuk, goedkoop en handig zijn maar verdomd veel geld kosten en die we gewoonweg niet nodig hebben en ons niet kunnen permitteren. Ik kan er niet meer tegen!
Dus, vanaf dat het leefloon weer binnen is, maak ik mezelf een huishoudboekje en leg dit in het zicht van partner en ook hij dient dan elke eurocent die hij uitgeeft op te schrijven. Al is het maar die 10 cent die hij vergeten is uit zijn broek te halen en nu dankzij de filter van het wasmachine in onze spaarpot is beland.
Misschien kan ik dan wat rust vinden. Gaan anderen hun ogen ook eens open wat het eigenlijk allemaal wel niet kost en....hoef ik dat gereken over de schuldbemiddeling en het besparen misschien niet meer alleen te doen.
Straks, als alles achter de rug is ben ik diegene die spullen gaat aanwijzen om aan te schaffen en reken maar....dan komt er een vaatwasser!

3 opmerkingen:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. charlesflorence30@gmail.comHallo allemaal daar, ik hoop dat alles goed met je is ??? Mijn namen zijn mevrouw Charles Florence, ik kom uit Mississippi, een paar dagen geleden werd ik meegesleurd in een slechte financiĆ«le situatie en ik had een dringende lening nodig om mijn rekeningen te betalen en financieel weer op te staan ​​vanwege mijn huidige financiĆ«le situatie. mijn bank weigerde me een lening te geven, dus ik had geen andere keuze dan online een ongedekte lening te zoeken, tijdens mijn onderzoek was ik het slachtoffer van fraude en verloor bijna $ 1.900 en had meer problemen en gaf bijna hoop op het krijgen van een lening totdat ik een online bericht vond dat het bericht een gedeelde getuigenis was van David uit Wisconsin, die getuigt hoe hij het bericht van $ 100 heeft gelezen. 000 ontvangen van Florence finance, besloot ik contact op te nemen met Florence finance. via e-mail: (charlesflorence30@gmail.com) contact gedeeld via e-mail, mijn ongedekte leningaanvraag van $ 450.000 werd binnen 48 uur na mijn aanvraag goedgekeurd en mijn lening werd zonder enige omissie op mijn bankrekening gestort.

    Ik wil mijn grote dankbaarheid uiten en de leningzoekers ook adviseren om zeer waakzaam te zijn, omdat er veel oplichters zijn met als enig doel de onschuldige leningzoekers te bedriegen, dus je moet voorzichtig en waakzaam zijn .. voor degenen die een lening nodig hebben, advies Ik neem contact op met neuron finance, u kunt het bedrijf per e-mail contacteren: (charlesflorence30@gmail.com)

    Bedankt voor het lezen van mijn getuigenis, ik wens u veel succes.

    Jouw,
    Charles Florence

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!