vrijdag 22 januari 2010

Contact schuldbemiddelaar

Schuldbemiddelaar komt de afspraken duidelijk niet na...dan denk ik waarom moet ik dat wel doen? Alhoewel ik bij god niet eens weet wat wel en niet toegelaten is als het erop aankomt want ik heb nooit een boekwerk of folder met regeltjes gekregen. Het enige wat mij werd gezegd was dat er geen nieuwe schulden mochten ontstaan en dat er niet zelfstandig gewerkt mocht worden. Daarnaast moet al het inkomen bij schuldbemiddelaar op de rekening komen.

Twee weken geleden beloofde de schuldbemiddelaar dat er een lijst zou komen van inkomsten en uitgaven. ook een lijst van de totale schuldenlast en dat ze de rekening...die deze per ongeluk had laten liggen, zou regelen. Je raadt het al? Geen lijst inkomsten uitgaven, geen lijst schulden en niks geregeld want gister kregen we een brief van het arrondisement dat we moeten voorkomen ivm die rekening.....WAAROM?

Ik heb gelukkig alle contacten nog bewaard waarop deze aangaf dat er zorg voor gedragen zou worden....alsook alle andere brieven en mails en deze ga ik dan ook meenemen. Dit kan toch gewoon niet?

Ook ben ik erachter gekomen dat op de eerste lijst er een schuld staat die volgens de eiser (gebeld) maar liefst 2000 euro minder bedraagt dat de bemiddelaar aan de andere eisers heeft medegedeeld....geloof me mijn haren staan overeind!

Dan wil je zo graag op een eerlijke manier je schulden aflossen, heb je altijd betaald en denk je door de collectieve schuldenregeling eindelijk verlost te worden en eerlijke kansen te krijgen....nou ik geloof er niet meer in sorry.

15 opmerkingen:

  1. Wat ik me afvraag is of jullie schuldbemiddelaar wel een legale is? Ik vind het zo vreemd wat ik steeds bij je lees. Ik heb eigenlijk het gevoel of er iemand is die zichzelf met jullie geld verrijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    Dat gevoel hebben wij dus ook maar ze is advocaat en is aangesteld door het gerecht en toch klopt er vanalles niet. Nog steeds geen lijst waar ons inkomen heen is gegaan en we moeten zelfs voorkomen voor een rekening die niet is betaald....het lijkt wel of het enkel erger wordt...de toekomst nog slechter wordt in plaats van beter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Geliefde Mensen,

    Ik ben de CEO van Clara Morgan Loan Company en we zijn gevormd uit te lenen leningen aan alleen degenen die behoefte hebben aan lening aan hun X-mas vieren op een betere manier als nooit tevoren en ook voor degenen die behoefte hebben aan financiële bijstand , dus als je daar behoefte aan een X-mas lening of lening af te duidelijk uw schulden of rekeningen, dan kunt u contact met ons op via onze e-mail op VIA (clara_morgan@outlook.com) voor meer details over deze lening fondsen transactie

    Regards
    Mevrouw Clara Morgan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een individu, en ik tot uw beschikking voor betalingsverkeer Bank-to-Bank 500 aan 2500000 euro met een goed percentage van 3%. Contacteer mij voor uw dringende kredietaanvragen :suzannavandessel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We Facilitate Bank instruments SBLC for Lease and Purchase. Whether you are a new startup, medium or large establishment that needs a financial solution to fund/get your project off the ground or business looking for extra capital to expand your operation,our company renders credible and trusted bank guarantee provider who are willing to fund and give financing solutions that suits your specific business needs.

    We help you secure and issue sblc and bank guarantee for your trade, projects and investment from top AA rated world Banks like HSBC, Barclays, Dutch Ing Bank, Llyods e.t.c because that is the best and safest strategy for our clients.e.t.c

    DESCRIPTION OF INSTRUMENTS

    1. Instrument: Funds backed Bank Guarantee(BG)

    2. Currency : USD/EURO

    3. Age of Issue: Fresh Cut

    4. Term: One year and One day

    5. Contract Amount: United State Dollars/Euros (Buyers Face Value)

    6. Price : Buy:32%+1, Lease: 4%+2

    7. Subsequent tranches: To be mutually agreed between both parties

    8. Issuing Bank: Top RATED world banks like HSBC, Barclays, ING Dutch Bank, Llyods e.t.c

    9. Delivery Term: Pre advise MT799 first. Followed By SWIFT MT760

    10. Payment Term: MT799 & Settlement via MT103

    11. Hard Copy: By Bank Bonded Courier


    Interested Agents,Brokers, Investors and Individual proposing international project funding should contact us for directives.We will be glad to share our working procedures with you upon request.



    Name: Muhammed Emir Harun

    Contact Mail :info.financewizardltd@gmail.com

    Skype: info.financewizardltd@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedenavond Geachte heer en mevrouw
     
    excuseer me echt voor het ongemak.
    het is alleen om u te informeren dat ik een geldschieter ben en geld leen aan iedereen die het nodig heeft.
    Mijn rentevoet is 3%.
    Ik bied een lening van 3.000 € tot 5.000.000 €, vertel me dat je een lening nodig hebt ???
    Als u een lening nodig heeft, neem dan contact met mij op via e-mail voor meer informatie.
    Mijn e-mail: gjacque005@gmail.com


    dankzij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedenavond Geachte heer en mevrouw
     
    excuseer me echt voor het ongemak.
    het is alleen om u te informeren dat ik een geldschieter ben en geld leen aan iedereen die het nodig heeft.
    Mijn rentevoet is 3%.
    Ik bied een lening van 3.000 € tot 5.000.000 €, vertel me dat je een lening nodig hebt ???
    Als u een lening nodig heeft, neem dan contact met mij op via e-mail voor meer informatie.
    Mijn e-mail: gjacque005@gmail.com


    dankzij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedenavond Geachte heer en mevrouw
     
    excuseer me echt voor het ongemak.
    het is alleen om u te informeren dat ik een geldschieter ben en geld leen aan iedereen die het nodig heeft.
    Mijn rentevoet is 3%.
    Ik bied een lening van 3.000 € tot 5.000.000 €, vertel me dat je een lening nodig hebt ???
    Als u een lening nodig heeft, neem dan contact met mij op via e-mail voor meer informatie.
    Mijn e-mail: gjacque005@gmail.com


    dankzij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedenavond Geachte heer en mevrouw
     
    excuseer me echt voor het ongemak.
    het is alleen om u te informeren dat ik een geldschieter ben en geld leen aan iedereen die het nodig heeft.
    Mijn rentevoet is 3%.
    Ik bied een lening van 3.000 € tot 5.000.000 €, vertel me dat je een lening nodig hebt ???
    Als u een lening nodig heeft, neem dan contact met mij op via e-mail voor meer informatie.
    Mijn e-mail: gjacque005@gmail.com


    dankzij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedenavond Geachte heer en mevrouw
     
    excuseer me echt voor het ongemak.
    het is alleen om u te informeren dat ik een geldschieter ben en geld leen aan iedereen die het nodig heeft.
    Mijn rentevoet is 3%.
    Ik bied een lening van 3.000 € tot 5.000.000 €, vertel me dat je een lening nodig hebt ???
    Als u een lening nodig heeft, neem dan contact met mij op via e-mail voor meer informatie.
    Mijn e-mail: gjacque005@gmail.com


    dankzij jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo allemaal, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag reacties van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinhelps@gmail.com, dus ik besloot me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had opgevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik raad iedereen aan die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op + 79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo mensen, ik heb zojuist goed nieuws met jullie gedeeld, vooral met jullie, die een financiële behoefte hebben. Ik ontmoette Peterhelps, financieel kreeg ik een lening van € 47.000 met een tarief van 2% per jaar. Ik heb de lening binnen 72 uur ontvangen. hij is eerlijk en serieus. Voor degenen die het nodig hebben, neem contact op met: peterhelps01@outlook.com voor degenen die meer informatie willen, neem contact met mij op voor meer informatie: peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Heeft u een dringende lening nodig om uw financiële behoeften op te lossen? We bieden leningen variërend van 2.000,00 tot 50.000.000,00, we zijn betrouwbaar, sterk, snel en dynamisch, geen kredietcontrole en bieden 100% buitenlandse leninggaranties tijdens de overdrachtsperiode. We hebben ook elke valutalening uitgegeven met 2% rente voor alle leningen. Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met ons op via deze e-mail: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) (bryanstefanloanfirm@outlook.com) of WhatsApp: +919654763221

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeft u een dringende lening nodig? Wij verstrekken leningen aan geïnteresseerden die te goeder trouw een lening zoeken. We bieden een breed scala aan financiële diensten: commerciële planning, commerciële en ontwikkelingsfinanciering, hypotheken en hypotheken, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, onderhandse leningen, studieleningen, leningen met een verlaagd tarief van 3%. Neem contact met ons op voor uw beveiligde en ongedekte lening Geïnteresseerde kandidaten kunnen contact met ons opnemen via e-mail: atlantagroupfinancefirm@gmail.com
    Contact via WhatsApp: +2348071917956

    vriendelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heeft u een lening nodig, ik ben een particuliere, betrouwbare, betrouwbare geldschieter; Ik verleen leningen aan bedrijven en particulieren tegen een lage en betaalbare rente van 3%. Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, autolening, studielening, schuldconsolidatielening, ongedekte lening en risicokapitaal? Als een bank of financiële instelling u om een of meer redenen een lening heeft geweigerd. U bent op de juiste plaats voor uw leningbeslissingen, wij verstrekken leningen van € 2.000 tot € 100.000.000,00 over een aflossingsperiode van 1-20 jaar waar ook ter wereld. E-mail: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) Whatsapp-nummer: +2348071917956 Whatsapp-nummer: +919654763221

    Contact:
    Bryan Stefan

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!