vrijdag 11 juni 2010

Paniekaanvallen door schuldbemiddeling

Ik dacht er vanaf te zijn. Paniekaanvallen maar helaas....ze zijn sterker terug dan anders. Al regelmatig op de ehbo geweest en eergister 2 keer van mijn stokje gegaan in het ziekenhuis. Kan het gewoonweg niet meer....

Na de herroeping krijgen wij totaal geen contact meer met bemiddelaar. De schulden lopen maar op want we krijgen nog steeds geen leefloon terwijl er toch echt vakantiegeld, kindergeld en belastingteruggave is geweest en er naar onze berekeningen meer dan voldoende moet zijn binnen gekomen.

Ik ben op....mijn man heeft weer werk....maar niets gebeurd er. Ik werk weer 10 uur per week als zelfstandige maar ook hier gebeurd verder niks mee.....ik weet het gewoonweg niet meer.

Al vijf lange weken wachten wij op antwoord en nog steeds is er geen contact te krijgen. Ik kan niet meer aankloppen bij familieleden want ook die raken falliet door het falen van de schuldbemiddelaar.

Ik vind het een hel! Wilde dat ik er nooit aan was begonnen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!