maandag 21 december 2009

Besparen en de kerstinkopen vandaag

Vandaag nog eens rond gegaan voor de kerstinkopen. Ik had 30 euro verdiend met de zwarte markt en dacht, nu kan ik toch kerstinkopen doen.
En voor iedereen, dat wil dus zeggen voor zes kinderen en zes volwassenen, enkel diegene waar ik echt om geef en die ik ook echt in het zonnetje wil zetten.
Uitgerekend, ik had voor de volwassenen rond de drie euro te besteden. Ik schrok wel even want het was flink besparen maar goed. Het gaat om de gedachten.
Hele middag in Nederland geweest want daar is het al uitverkoop en zo ver is het hier niet vandaan. Alleen op de melk had ik al zoveel bespaart dat de gas al terugverdiend was dus dat was wel lekker. (moest ook ff boodschappen doen)
Heb ondanks het flinke besparen op de kosten van de cadeautjes toch nog een aantal leuke kleinigheidjes gevonden. Op de zwarte markt had ik al wat spulletjes voor de kinderen maar goed.

Voor de Kinderen:
de oudste....handboeien en een nep lego helicopter
de tweede....een pop en een prinsessen pyama
de derde....blokken en een puzzel
de kleinste....een pyama en stapeltoren
Nichtje van 2.....een setje om te helpen schoonmaken
Nichtje van 10....een paardenstickerboek

kosten door te zoeken op besparende kerstinkopen: euro 19.21

Voor de volwassenen:
schoonma..... een engel op een bol
schoonzus....een dove verwenpakket
schoonzus 2 ... een dove verwenpakket
broer.... een peper en zout stel in vorm schaap
ouders...decoratie schalen en dvd-rw disks

Kosten door zoeken op besparen op kerstinkopen: euro 12.58

Ok ik zat er ietsje boven maar ik vond het toch knap van mezelf :)

1 opmerking:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!