donderdag 20 augustus 2009

Uitvaart regelen doe het nu!

Het is misschien een vervelend onderwerp, maar ooit ga je dood. Net als ieder levend wezen.
Daarom raad ik je aan om nu al te zorgen dat je jezelf hiervoor goed indekt.
En niet alleen jezelf! Denk ook aan je kinderen.

Een begrafenis kost handen vol geld en dat is het laatste waarop je zit te wachten wanneer een geliefde overlijd. Ik ben heel blij dat mijn ouders dit direct hebben geregeld toen ik werd geboren. Ik hoef me geen zorgen meer te maken over mijn begrafenis, ik hoef mijn kinderen niet meer op kosten te jagen.
Hetzelfde vond ik belangrijk voor mijn eigen kinderen en daarom koos ik er nu voor om hen te verzekeren. Het is gewoonweg belangrijk!
Ook kost het nu weinig, per maand betaal ik een klein bedrag en dit is ingecalculeerd bij mijn leefloon. Gewoon alsof ik een telefoonrekening betaal, ook al gaat het uiteraard om enkele euro`s.

Ik ben er blij mee en ik raad het aan om het zelf ook te nemen. Dan is dat geregeld en hoef je je nabestaanden niet met nog een hoop papierwerk op te zadelen.

2 opmerkingen:

  1. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!