zaterdag 16 oktober 2010

Evaluatie gesprek collectieve schuldenregeling

Ja, na twee jaar is er eindelijk een evaluatiegesprek geweest. Het was vooral niet wat ik verwachte. Ergens wel maar toch…

Allereerst werd er bekeken wat voor een inkomsten er geweest waren. De eerste opmerking was te weinig….maar….tijdens de helft van het gesprek bleek er wel ongeveer een 2000 euro in het reserve potje te zitten? Dan moesten er dus wel degelijk inkomsten zijn geweest.

Ten tweede werd aangehaald dat we informatie zouden achterhouden met betrekking van de belastingteruggaaf en de plek terwerkstelling. Ook dit was makkelijk te weerleggen. De dag dat de brief kwam van belastingteruggaaf had ik de bemiddelaar hiervan per mail op de hoogte gebracht daarnaast had ik de mails van de tewerkstelling inclusief de plek en adressen bij me. Hierop had de bemiddelaar ook geantwoord. De laatste was dat wij de belastingteruggaaf zelf geind zouden hebben…..was het maar zo, ben ik heel eerlijk in dan had ik tenminste juli een leefloon gehad. Maar nee….ik heb zelf mogen uitzoeken waar het geld heen is gegaan en dat was in beslag genomen door 2 schuldeisers die in de collectieve lagen….hah toen viel er weinig meer te zeggen.

Het ging over een herroeping maar deze is dus niet uitgesproken. Ook is de bemiddelaar nu verplicht vast wat geld te storten voor de helft van de maand. Daarna krijgen we 3/4 van het inkomsten wat binnen komt. Eindelijk een fatsoenlijke regeling. Dit dient direct na binnenkomst doorgestort te worden als leefloon.

Natuurlijk moesten wij ook wat doen. kan ook niet enkel de schuld zijn van een collega :s We moeten binnen de 8 dagen een overzicht inkomsten en uitgaven leveren, de griffier heeft deze ondertussen al die heb ik direct daar gelaten. Daarnaast moeten we de achterstallige rekeningen opschrijven en erbij zetten hoe we dat gaan oplossen…jah ook niet moeilijk…als ik leefloon krijg kan ik dat in termijnen aflossen. Deze “nieuwe” schuldeisers hebben tenslotte mij sterkte gewenst en me vriendelijk gevraagd na deze evaluatie even terug te bellen ivm een betaalplan. En als laatste moet mijn man nieuw werk vinden.

Uiteraard! Maar het grootste probleem hiervan en waar ik nog woest over ben. Hij had een goede baan! Zou opleiding krijgen maar kon vorige week niet daar geraken. Hierop hebben we de schuldbemiddelaar gevraagd voor een bedrag voor vervoer….we kregen als antwoord dat ze geen reserve had?? Familie kon niks meer bijspringen en uiteraard begreep zijn baas het niet. Hij is dus ontslagen! Erg want er bleek rond de 2000 euro op de reserve rekening te staan was 20 euro voor vervoer dan werkelijk teveel gevraagd?

Maar goed, hij heeft de afgelopen weer 18 sollicitaties gedaan en we hopen dat hij snel weer aan de slag kan. We krijgen tot 17 dec en wanneer de schuldbemiddelaar vind dat we niet voldoende meewerken dan worden we eruit gegooid….uiteraard let de griffier hier ook op gelukkig maar. Anders is het nu 100% zeker dat we een andere bemiddelaar krijgen. Daar hopen we dan maar op. Eerst deze 2 maanden maar weer eens overbruggen.

14 opmerkingen:

  1. heel vervelend voor je veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ernstige en snelle lening getuigenis in 24H
    Ik presenteer mezelf is orelie Cristelle er te veel fraude in bruikleen deals tussen particulier.J'ai lacht weer dankzij mageritte.coster@gmail.com
    die gaf me een lening van € 16.800 dat ik meer dan 32 maanden betalen met een zeer lage rente op zijn kant of 3%, ongeacht het gevraagde bedrag, de terugbetaling periode 1 tot 25 jaar, afhankelijk natuurlijk de geldlening 16.800 € en twee van mijn collega's hebben ook ontvangen
    Leningen vrijdag 2016/07/17 ochtend kreeg ik het geld zonder protocol.
    Dus ik u adviseren om contact met hem en hij zal voldoen aan u voor alle diensten die je het demanderez.:contacter op het volgende adres: mageritte.coster@gmail.com
    Bonne voortzetting. En vergeet niet om te delen om te helpen
    vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie geen reden waarom ik problemen heb in het leven als er een God op aarde is met de hulp van Lord Doctor Zakuza. Mijn vrouw liet me aan haar ex-geliefde omdat ze dacht dat ik haar na 6 jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Ik was zo ongeorganiseerd en depressief dat ik me niet kon concentreren op mijn werk en mijn collega (Whitney) merkte dat ik mezelf niet was. Ik had geen andere keuze dan haar alles te vertellen en ze stuurde me naar een eerlijke helper online genaamd Lord Doctor Zakuza, want hij kon me van dienst zijn. Ik kwam in contact met hem op zoek naar zijn hulp en hij deed een mirakel in mijn leven door mijn vrouw terug te brengen van haar ex-geliefde en nu hebben we een kind om de onze te bellen en ik werd gepromoveerd op mijn werkplek als gedelegeerd bestuurder . Ik zal niet stoppen met het bedanken van Lord Doctor Zakuza, want ik heb hem beloofd dat ik mijn verhaal aan het universum zal vertellen. Ben je ziek of heb je hulp nodig om je geliefde terug te krijgen? Neem dan contact op met Lord Doctor Zakuza nu er niets te moeilijk voor hem is om te doen. E-mail: Doctorzakuzaspelltemple@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, het werkte echt en ik ben trots om ook te getuigen. Mijn man heeft me verlaten voor een ander meisje. Ik voelde me erg slecht, maar ik verwachtte dat hij bij mij terug zou komen. Op een dag zag ik een boodschap over hoe een vrouw haar man ontmoette en ik besloot om deze profeet te proberen die haar hielp omdat mijn relatie mislukte. Hoewel ik nooit in spiritueel werk geloofde. Ik probeerde met tegenzin omdat ik wanhopig was, maar tot mijn grote verrassing heeft deze profeet me geholpen, en mijn relatie is nu perfect omdat het me hielp om mijn man nu als een koningin te behandelen, hoewel hij me vertelde dat hij niet langer van mij hield. Nou, ik kan niet veel zeggen, maar als je problemen hebt met je relatie, dan is hier het e-mailadres (palaceofsolutions@gmail.com). Je partner zal zeker bij je terugkomen .. Of neem contact op met his what @ sapp +2348122910573 ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een particuliere geldschieter en investeerder. Heeft u een legitieme, eerlijke, gerenommeerde en snelle lening nodig? Ik kan u helpen met een 100% garantielening, ik bied zakelijke en individuele leningen aan, en we financieren ook allerlei soorten projecten. Neem voor meer informatie contact met ons op: robertokennety@gmail.com of Whatsapp +2348101599658

    Bedrijfsnaam: Roberto Loan Service
    E-mailadres bedrijf: robertokennety@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WIJ BIEDEN ALLE SOORTEN LENINGEN AAN 3%. WIJ KUNNEN IEDEREEN LENEN, MET EEN GLADDE EN EFFECTIEVE DIENSTEN. Wij bieden leningen aan van € 1.000 tot € 10.000.000. We verstrekken legitieme leningen aan serieuze personen of bedrijven die leningen nodig hebben. onze Leningen worden aangeboden tegen een voor iedereen gunstige rentevoet. We kunnen uw financiële leningen voldoen. geïnteresseerd met een geweldig aanbod. Neem vandaag nog contact met ons op voor een dringende lening via: robertokennety@gmail.com

    Bedrijfsnaam: Roberto Kenneth
    E-mailadres bedrijf: robertokennety@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van Sabinehelps@gmail.com en toen besloot ik me aan te melden op basis van hun aanbevelingen. Een paar uur geleden bevestigde ik in totaal 10.000 euro die ik van mijn eigen bankrekening had gevraagd. Dit is echt geweldig nieuws, en ik raad iedereen die een echte lening nodig heeft aan om een aanvraag in te dienen via e-mail: sabinhelps@gmail.com of whatsapp haar op +79267494861.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil Karin Sabine leningen voor mij een lening van € 7.000 waarderen. als je een dringende lening nodig hebt, voorkom dan dat je wordt opgelicht door nep-geldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +79267494861

    BeantwoordenVerwijderen
  10. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Testimony on how i received my loan at 2% ( Frank Loans Services ) E-mail: k.frankloans@gmail.com

    I would without reservation recommend working with Frank Loan Services, If you are in the market for a home mortgage. I have spoke to many brokers while shopping for my mortgage loan online, From the first contact, I could tell he's the type of person I could trust to help me make the best decision for me and my family, They offer both short and long terms loan off within 1-30 years loan duration, with or without collateral but no credit check and their services are fast, Reliable and trustworthy because they have been tested and trusted by me unlike other companies.

    Their services include Refinancing Loans, Truck Loans, Education Loans, Student loans, Personal Loans, Car Loans, Debt consolidation loans, Business Loans, secured and unsecured loan, Mortgage Loan, Home Loans, kindly contact them today for further inquiries via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oliver Henrich20 juni 2021 om 15:21

    Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kwam dit leningbedrijf tegen op Facebook en ik nam contact op met de e-mail die ik zag ineens kreeg ik een lening van $ 60.000 USD, dus ik geloofde nooit dat dit allemaal zou kunnen werken totdat ik $ 60.000 USD kreeg, zal iedereen adviseren die behoefte heeft aan een lening om contact op te nemen met deze leningmaatschappij voor hulp bij een lening is dit het e-mailadres van het bedrijf (TRUSTLOAN88@GMAIL.COM) of contact via WhatsApp @ + 1 443 281 3404

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!