vrijdag 1 oktober 2010

Collectieve schuldenregeling : Toch loonbeslag?

Wat vandaag weer gebeurde….het wordt steeds gekker. Eer was nog steeds geen teruggave van de belasting binnen bij de bemiddelaar maar aangezien wij er geen snars meer van geloven zijn we zelf maar eens gaan bellen….

Het geld, de teruggave van 1200 euro, was inderdaad niet naar de bemiddelaar gestort maar naar een bank die loonbeslag hadden gelegd. Bij navraag ging het over een lening voor mazout…daterend van juli 2007 en…ja hoor…opgenomen in collectieve schuldenregeling. Blijkbaar kan dat dus???? Deze bank heeft dus zichzelf voorrang verschaft????

Schuldbemiddelaar maar weer aangesproken…deze zegt ook dat dit helemaal niet mag maar dat er nu niks aan te doen is? Sorry? Moet ze dat niet melden….of terughalen of desnoods die bank voor verdere terugbetaling eruit gooien? Slaat werkelijk nergens op!

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk ben je er nu onderhand wel vanaf of bijna in ieder geval? Hierna kan je zeker weten een nieuwe start opbouwen met hopelijk meer rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo jongens!!! Ik heb mijn loyaliteit. Met mijn blanco ATM-kaart kan ik $ 5.000 per dag opnemen. Ik heb dit afgelopen woensdag van meneer Georg gekregen en nu krijg ik € 10.000 gratis. De kaart haalt geld op bij elke geldautomaat en er staat geen naam op, hij is niet traceerbaar en nu heb ik genoeg geld voor mij en mijn 4 kinderen. Ik ben erg blij dat ik meneer Georg heb ontmoet, omdat ik eerder twee mensen heb ontmoet en mijn geld heb afgepakt, niet wetende dat het oplichting was. Maar ik ben nu gelukkig. De heer Georg stuurde de kaart via DHL en ik kreeg hem binnen twee dagen. Koop er nu één van hem. Kijk, het wordt uitgegeven om mensen te helpen, ook al is het illegaal, maar het helpt veel en niemand wordt ooit gepakt. De kaart werkt in alle landen ter wereld. Schiet op en e-mail via georgbednorzhackers@gmail. com Sms, bel of WhatsAp: +1(262)355-8285
    Andere aangeboden diensten waren:
    ATM-kaarten klonen
    Bitcoin-geldautomaten hacken met malwarekaarten
    Herstel van verloren of gestolen cryptocurrency
    Hacken van Western Union-overboekingen, MoneyGram-overboekingen, bankoverschrijvingen, PayPal-overboekingen, Cash-app-overboekingen
    Herstel gehackte sociale media: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, Yahoo mail en websites.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!