woensdag 22 september 2010

Collectieve schuldenregeling: Nieuwe zitting

Yep, na lang gekloot te hebben is het dan eindelijk zover! We hebben alle bewijzen binnen gebracht en, oogluikend toegestaan door de griffier, het loon sinds deze maand in eigen beheer genomen. We hebben geen enkel contact met de schuldbemiddelaar, naja die niet met ons zeg maar waardoor we de laatste maanden opnieuw hebben moeten leven op "geleend" geld van ouders en schoonouders. Dit kon niet meer! Ook liggen er rekeningen te wachten, ruim 1200 euro die gewoonweg niet betaald konden worden doordat er geen leefgeld gestort werd.
Een aantal dagen geleden kreeg ik een verlossende brief van de arbeidsrechtbank. De zaak wordt in december voorgelegd. De schuldbemiddelaar moet zich verantwoorden! Ik heb de brief zeker 10 keer doorgelezen....niet wij, maar de schuldbemiddelaar moet zich verantwoorden en tevens wordt er direct een aanvraag tot nieuwe schuldbemiddelaar gedaan!

Ondertussen ga ik deze maand het loon gebruiken om de achterstallen weg te werken. Ook volgende maand nog een deel en dan de maand november en half december leven zoals ik normaal had moeten leven in de collectieve schuldbemiddeling. Dit wil zeggen: 1000 euro leefgeld op de rekening laten staan en hiervan leven. De 800 die overblijft gaan naar de spaarrekening, in dec zal dit precies hetzelfde gebeuren. Met andere woorden: IK wil wel maar kreeg geen KANS van mijn schuldbemiddelaar.

De schuldbemiddelaar had al een zogenaamd weerwoord erbij. Wij deden geen moeite, we stalkte de bemiddelaar met telefoons (had die een keer geantwoord fatsoenlijk hoefde je niet drie keer per week te bellen of je misschien nog wat te eten kon/mocht kopen) We betwistte de rechten van een bemiddelaar en zette de bemiddelaar in een slecht daglicht. Thats it! Geen enkel weerwoord op de vraag waar al dat geld gebleven was, geen enkele schuld is betaald sterker nog hij was inderdaad verhoogd! Enz enz.

Ik ben zo benieuwd hoe dit zal aflopen! Natuurlijk ben ik al heel optimistisch omdat niet wij maar de schuldbemiddelaar gehoord gaat worden, wij zijn enkel opgeroepen tot aanwezigheid voor het eventueel aanstellen van een nieuwe schuldbemiddelaar.

Zou er dan eindelijk iets gaan veranderen in onze collectieve schuldenregeling?

11 opmerkingen:

  1. Hallo en welkom bij Spotlight Global Financial Services, mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur.

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u voor verschillende doeleinden een lening nodig? als uw antwoord ja is, raad ik u aan om contact op te nemen met mijn kantoor via | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | en binnen 24 uur een lening op uw rekening hebben staan, want we bieden uitstekende leendiensten over de hele wereld.

    We bieden allerlei soorten leendiensten aan (persoonlijke lening, zakelijke lening en nog veel meer), we bieden zowel langlopende als kortlopende leningen aan en ook kunt u tot 15 miljoen euro lenen. Mijn bedrijf helpt u verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leningproducten.

    We weten dat het krijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest.Voor individuen die een financieel probleem hebben en er een oplossing voor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​eigen vermogen te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege de hoge rente. rente, onvoldoende onderpand, verhouding tussen schuld en inkomen, lage kredietscore of andere redenen.

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties afronden waar en wanneer u maar wilt.

    Wij bieden 24 uur leendiensten van wereldklasse. Voor vragen / vragen? - Stuur een e-mail naar | spotlightglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht op WhatsApp: +4915758108767 | & ontvang direct een reactie

    U kunt ons gemakkelijk bekijken op onze website via: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft, schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Uw financiële vrijheid ligt in uw handen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil de heer leroy van diamondloans company bedanken voor het geven van een lening als u vandaag een echte lening nodig heeft, neem dan contact op met het bedrijf via e-mail: diamondloaans24@yahoo.com whatsapp: +16613814014

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal, ik ben voorgelogen door zoveel bedrijven die beweren echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik heb meer dan 3500 euro verloren aan nepgeldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter die ik contacteerde en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail:lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil de heer Peter Loan in Hours heel erg bedanken. Ik was het slachtoffer van oplichterij, maar toen ik een bericht zag over een lening over hoe een vrouw met drie kinderen een lening kreeg van de heer Peter Loan in Hours bedrijf, ik was overweldigd. Ik heb zojuist mijn lening goedgekeurd op 10 september 2021 en mijn lening ontvangen op 11 september 2021. Als u zich in een financiële crisis bevindt, aarzel dan niet om contact op te nemen met deze particuliere geldschieter die een lening verstrekt tegen een rente van 2% over de hele wereld. Krijg uw legitieme lening bij de Quick Loan in Hours-aanbieding en stop met het verspillen van tijd met valse kredietverstrekkers. Neem nu contact met hen op via e-mailadres peterhelps01@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil de heer Dalton bedanken voor het verstrekken van een lening ter waarde van $ 43000. ik ben opgelicht in verschillende pogingen om een ​​lening te krijgen door verschillende nepleningbedrijven totdat ik dalton bedoelde. als u vandaag een dringende echte lening nodig heeft, vermijd dan oplichting, neem dan contact op met Diamond Loans via e-mail: diamondloans24@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil graag Karin Sabine lenen voor mij een lening van € 8.000. als je een dringende lening nodig hebt, vermijd dan oplichting door nepgeldschieters en solliciteer via een echte leningfirma per e-mail sabinhelps@gmail.com whatsapp +34632725157

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello guys, I just want to recommend good loan company where I got a quick loan of $46,000.00 via their email where I was looking for Loan to pay my bills/debts and move on with life then a friend gave me this company details which I contacted through this Contact email: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!