dinsdag 2 maart 2010

Nou de zaak was allemaal leuk en aardig mag 10 euro per maand gaan aflossen dus ok....




Nu schuldbemiddeling. Direct daar bij het kantoor geweest. En....er ligt een herroeping klaar. Ik wist er nog niks van maar ok. Reden dat bemiddelaar opgaf was dat mijn man op 9 oktober voor zijn kritieke zoon koos in plaats van voor zijn baan......ze geeft als reden dat dit ontoelaatbaar is in de fase van collectieve schuldbemiddeling

Haar erelonen tot nu toe 2100 euro......Weet direct dat dit 12.50 per maand per schuldeiser is en daarnaast dat ze voor elke brief, mail, telefoon 6 euro mag krijgen. Dus allen wees gewaarschuwd....hoe kon ik zooooo blind zijn



Zegt die administratief medewerkster....u bent niet de enige hoor momenteel. Ik zeg nee...financiele crisis, geen baan te vinden en hoppa straf de armen maar weer. Keek ze me een beetje vreemd aan maar zei niks.

Mevrouw bemiddelaar is overigens op zwangerschapsverlof hoorde we daar....vandaar dat er geen leefgeld gestort is :s Er was geen vervanger aangesteld....lekker he?



Maar reden te meer er tegenin te gaan. Ik word daar dus echt compleet niet goed van he. Ik krijg het op mijn heupen echt waar. Ik voel me zooooo genaaid. Wist dat ik genaaid werd maar zoooo genaaid??? Hoe menswaardig is dat dan? pfff gek word ik ervan.



Naja in ieder geval weet ik wat me te doen staat voor ... mei....alle bewijzen bij elkaar rapen, alle sollicitaties alle mails alles! Was al op de helft dus heb tijd genoeg

1 schuldeiser getuigd al dat bemiddelaar nooit contact heeft opgenomen (ze verrekend namelijk 108 brieven aan eisers....) De tweede kan ik bewijs gaan ophalen dat de schuld die op de lijst staat maar de helft is van wat bemiddelaar beweerd...



Ok...nog eens iets misschien weet iemand daar een antwoord op? De bemiddelaar zou toch schulden moeten betwisten? Dat is mij namelijk steeds gezegd. Nu beweerde de griffier dat de bemiddelaar hier geen rechten toe heeft en we daarvoor een pro deo hadden moeten aanvragen om dat te doen. Snap dat dus echt niet....wat is nu wat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!