maandag 14 december 2009

Besparen, schulden krijg er hoofdpijn van

Nu, we hebben dus nog 100 euro gekregen waarvan we de boodschappen hebben gedaan. Er is nu nog 20 euro over maar we hebben tenminste weer voldoende te eten in huis voor de aankomende tijd.
Daarbij komt dat we kerstavond en eerste kerstdag dit jaar elders vieren en dat scheelt ook een hoop. Gelukkig hoef ik dit jaar niet te rekenen en te besparen om een goed diner op tafel te zetten.

Wel heb ik door het besparen van de afgelopen tijd en het niet weten of ik voldoende voeding en luiers zou hebben tot het eind van de maand ontzettende hoofdpijn. Wordt er gewoonweg misselijk van.

In ieder geval gaan we aankomend weekend zelf op de Zwarte Markt in Geleen staan. Het is er niet enkel super gezellig, de kinderen zijn ook meer dan welkom wat het voor ons een echte gezinsuitstap maakt. Daarnaast kunnen we voor vier euro onze buik dik eten aan heerlijke hapjes, daar kook ik thuis niet voor.

Nu ga ik me dadelijk op de bank liggen en hopen en smeken dat de bespaar ideeen en de schulden eens even uit mijn hoofd verdwijnen en dat mijn hoofdpijn weer wat zakt.

Hopelijk kan ik morgen dan weer een helder berichtje achterlaten :)

1 opmerking:

  1. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!