dinsdag 29 september 2009

Antwoord terug van schuldbemiddelaar.

Gister kregen we een antwoord terug van de schuldbemiddelaar. Totaal schuld met aftrek deurwaarder enz is toch nog 26000 euro. Vraag me af hoe dit zit en heb haar dan ook om een kopie gevraagd want dit is meer dan wat de totale schuld eigenlijk was. Vind het daarom nogal vreemd.
Dan vertelde ze me dat we, wanneer we op deze manier blijven doorgaan er 90 euro afgelost kan worden en er een looptijd van 26 jaar aan vast zou hangen. Ik dacht dat ik gek werd! Na berekening besefte ik wel dat ze mijn loon niet meegeteld had dus daar heb ik haar even op geattendeerd.
Ze vertelde dat de maximale looptijd 5 jaren zou zijn, het ligt eraan hoeveel je kan aflossen. Nu tel ik voor mezelf dus maar even die 600 euro plus die 90 euro is 690 euro per maand x 36 maanden dan kom ik uit op 26000 euro. Nou ja dat is dan nog te overzien.
Daarbij komt dat we flink besparen. Dus echt heel slecht zouden we het die drie jaren helemaal niet hebben.
Onze jongste telg is 1 jaar, over 1,5 jaar gaat hij naar school waardoor ook ik meer kan werken en de collectieve schuldbemiddeling dan toch nog versneld afgelost zou kunnen worden. Ik streef nu dus naar twee jaar en hoop dat dit mag gaan lukken.

1 opmerking:

  1. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!