zondag 30 augustus 2009

Wat extra en ook nog gratis vanalles uitproberen

Vandaag kwam ik op een site (verveelde me wat en was behoorlijk beroerd door de mexicaanse griep) en zag dat ze gratis vanalles weggaven.
Ik dacht...mmm...niets is voor niets, dus bekeek ik alles eens goed.
Wat was nu de bedoeling? Je kreeg gratis producten wanneer je meedeed aan enquetes.
Aha..zie je er moest iets voor gedaan worden. Nu ben ik de beroerste niet en heb ik liever een zak snoep voor de kids in huis en als dat betekent dat ik een enquete moet invullen...waarom niet toch?
Dus ik heb mezelf even aangemeld. Het blijkt dat het niet alleen om gratis producten ontvangen gaat! Je kan ook nog eens sparen voor vanalles! Omgezet in punten!
En aangezien je wanneer je in de schuldbemiddeling zit geen geld mag ontvangen op je eigen rekening (zonder medeweten van je schuldbemiddelaar) kan je uiteraard wel op een andere manier wat "extra" bij elkaar verdienen toch?

Ik wilde jullie dit dan ook zeker niet onthouden!
Even een stukje van wat de site te melden heeft....


Test & Vote neemt online enquêtes af over uiteenlopende onderwerpen zoals TV commercials, maatschappelijke ontwikkelingen en vooral : nieuwe producten.

De leden van Test & Vote krijgen gratis nieuwe producten thuisgestuurd om ze uit te proberen, waarna ze gevraagd wordt hun mening er over te geven.

Bovendien verdienen de panelleden met elke enquкtedeelname punten waarmee ze extra producten kunnen bestellen, en worden er onder de leden extra prijzen verloot.


 
Niet slecht toch? Ik vond het in ieder geval wel de moeite van het proberen waard! Geef je mening en win een droomreis
Je kan er nooit armer van worden :)
Toluna - Gratis nieuwe producten testen

4 opmerkingen:

  1. Hoi Steffie,

    ik ben jouw blog per toeval tegengekomen, ik was op zoek naar een receptje om zelf waterijsjes te maken ;)

    Ik probeer zelf ook op vanalles te besparen, en overal meer uit te krijgen. Dus ik heb veel bewondering voor wat je allemaal doorgaat.

    Als ik even mag reageren op dit bericht, ik ben zelf ook ingeschreven bij Test & Vote, maar ik heb daar nog nooit iets van aangekregen en vind dat niet vlotten. Bij jou wel?

    Ik heb me ingeschreven bij Panel Ipsos, die sturen regelmatig enquêtes met een fatsoenlijke beloning. Zo heb ik sinds maart 2008 tot nu 50€ in cadeaubons (Supreme Award) ontvangen. Het is niet veel, maar je krijgt het toch maar!!
    Als jij je inschrijft via deze link krijg ik er maar eventjes 100ptn bij.
    https://rec1.globalepanel.com/research/0909mskbeflsnwpnt/index.php?AID=lk1&refferId=105000830495

    Ook the Insiders is interessant, zij sturen wél degelijk producten op die je gratis kan uittesten. De laatste actie is voor mensen die nog niet in Londen zijn geweest en ik ben geselecteerd. Dus ik mag gratis naar Londen!
    http://www.theinsiders.eu/

    Bij OnlineGfk heb ik ook een paar cadeabons ontvangen voor enquêtes te doen.
    http://onlinegfk.be/

    Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

    Groetjes,
    Nastasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey natasja,

    Ga er eens voor zitten :) Klinkt in ieder geval heel interessant.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Everybody,
    My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius, call/whats-App Contact Number +918929509036 via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Graag zou ik jullie mening horen over deze Blog. Ook ervaringen in Besparen en Schuldbemiddeling zijn welkom!